Πολιτική Eπιστροφών

Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφής χρημάτων

To CAD ACADEMY έχει προμηθεύσει το Rhino , SketchUp , V-Ray , VisualARQ , LandsDesign , έχει παράσχει υποστήριξη και έχει εκπαιδεύσει εξειδικευμένα πολλά εκπαιδευτικά σεμινάρια σε πελάτες από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο με πολυετή εμπειρία. Είμαστε ο επίσημος προμηθευτής για κάθε προϊόν που αναφέρεται στον ιστότοπο μας, αυτή η προσέγγιση και η αφοσίωση στην ποιότητα μας κάνει λίγο διαφορετικούς, καθώς όλοι οι πελάτες μπορούν να είναι βέβαιοι ότι μιλούν και αγοράζουν από τον επίσημο και αναγνωρισμένο τοπικό προμηθευτή.

Ελπίζουμε ότι δεν θα χρειαστεί ποτέ να επιστρέψετε οτιδήποτε αγοράζετε από εμάς, αλλά επειδή μερικές φορές αυτά συμβαίνουν εδώ είναι η Πολιτική Επιστροφών:

Όλες οι επιστροφές πρέπει να οργανωθούν εκ των προτέρων ή δεν θα γίνουν δεκτές. Στείλτε μας email για οποιοδήποτε αίτημα επιστροφής στο info@cadacademy.gr Κανένα στοιχείο δεν θα γίνει δεκτό για επιστροφή χωρίς αριθμό την απόδειξη / τιμολόγια αγοράς.

Επιστροφή Χρημάτων Εγγραφής Σεμιναρίου

Δεδομένου ότι δεν υπάρχει φυσικό στοιχείο και η υπηρεσία παρέχετε απευθείας σε εσάς, η επιστροφή εγγραφής γίνετε σε χρονικό διάστημα 7 ημερών από την αγορά.

Δεν πραγματοποιείτε καμία επιστροφή στην περίπτωση που έχετε παρακολουθήσει οποιοδήποτε εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο αφορά στην αίτηση επιστροφής χρημάτων.

Δεν πραγματοποιείτε καμία επιστροφή χρημάτων στην περίπτωση που έχετε παρακολουθήσει ήδη οποιοδήποτε εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο αφορά στην αίτηση επιστροφής χρημάτων.

Ελαττωματικά προϊόντα

Εάν το αντικείμενό σας επιβεβαιωθεί ως ελαττωματικό εντός 7 ημερών, θα το ανταλλάξουμε ευτυχώς. Εάν είναι πιο γρήγορο να επικοινωνήσουμε άμεσα με τον κατασκευαστή, θα το κάνουμε. Μετά από 7 ημέρες από την παράδοση, εάν το προϊόν σας αποδειχθεί ελαττωματικό, θα σας παραπέμψουμε απευθείας στην εγγύηση του κατασκευαστή

Μη ελαττωματικά προϊόντα. Η επιστροφή χρημάτων ή η πίστωση για μη ελαττωματικά προϊόντα είναι κατά την κρίση μας εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Τα αντικείμενα πρέπει να είναι καινούργια και στην αρχική τους συσκευασία. Θα ισχύει τέλος προμήθειας και εξαρτάται από τον όρο της απόδοσης.

Εάν τα προϊόντα δεν επιστραφούν σε πλήρη και αρχική συσκευασία ή έχουν υποστεί ζημιά / λείπουν εξαρτήματα, διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε το σχετικό κόστος από οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων.

Επιστροφή λογισμικού που παραδίδεται ηλεκτρονικά – Δεδομένου ότι δεν υπάρχει φυσικό στοιχείο και η άδεια παρέχεται απευθείας σε εσάς, δεν μπορούμε να πάρουμε αυτά τα στοιχεία πίσω, οπότε βεβαιωθείτε ότι αγοράζετε το σωστό αντικείμενο.

Τα έξοδα οποιασδήποτε ασφαλούς επιστροφής και σχετικής ασφάλισης κατά τη μεταφορά οποιωνδήποτε αντικειμένων που επιστρέφονται (μετά την έκδοση σχετικού παραστατικού) πρέπει να καλυφθούν από εσάς

Λείπουν αντικείμενα – Ελέγξτε όλα τα παραδοθέντα αντικείμενα, εάν είναι κατεστραμμένα ή λείπουν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 3 ημερών για αναφορά

Πρόσθετα αντικείμενα που δεν επιστρέφονται:

Δωροκάρτες

Υπηρεσίες Λογισμικού με δυνατότητα λήψης

Για να ολοκληρώσουμε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε απόδειξη ή απόδειξη αγοράς.

Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.

Μόλις η επιστροφή σας παραληφθεί και ελεγχθεί, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι έχουμε λάβει το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.

Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής, εντός συγκεκριμένου αριθμού ημερών.

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα τον τραπεζικό σας λογαριασμό ξανά.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία πιστωτικών καρτών σας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να επιστραφεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά υπάρχει κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την ανάρτηση της επιστροφής χρημάτων.

Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση sales@cadacademy.gr

Ανταλλαγές

Αντικαθιστούμε τα αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν πρέπει να το ανταλλάξετε με το ίδιο αντικείμενο, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση {email address} και στείλτε το στοιχείο σας στη διεύθυνση: {φυσική διεύθυνση}.

Δώρα

Εάν το προϊόν σημειώθηκε ως δώρο όταν αγοράστηκε και στάλθηκε απευθείας σε εσάς, θα λάβετε πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας.

Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο αντικείμενο, θα σας αποσταλεί ένα πιστοποιητικό δώρου.

Εάν το προϊόν δεν είχε επισημανθεί ως δώρο όταν αγοράστηκε ή ο δωρητής είχε αποστείλει την παραγγελία στον εαυτό του για να σας το δώσει αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωροδόχο και θα μάθουν για την επιστροφή σας.

Αποστολές & Επιστροφές

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, πρέπει να στείλετε το προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο +302121010625 ή στο info@cadacademy.gr :

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σας.

Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος επιστροφής της αποστολής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.

Ανάλογα με το πού ζείτε, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το ανταλλασσόμενο προϊόν σας σε εσάς μπορεί να διαφέρει.

Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, μπορείτε να σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία παρακολούθησης αποστολής ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.

Χρειάζεστε βοήθεια?

Επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@cadacademy.gr για ερωτήσεις που σχετίζονται με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές.